افزایش رتبه الکسا در طراحی سایت

افزایش رتبه الکسا در طراحی سایت

طراحی سایت در تبریز

از اهداف اصلی تمام شرکت های اینترنتی افزایش رتبه سایت می باشد .راه های بسیاری، برای قضاوت در مورد یک سایت وجود دارد. رتبه صفحه، الکسارنک ، رتبه Moz و …از راههای محبوب سنجش رتبه در طراحی سایت هستند.یکی از فاکتور ها در برتری یک سایت یا تجارت بالا بودن الکسا رنک آن سایت می باشد و بیشتر سایت های مشهور و معتبر دنیا، دارای رتبه مناسب و بالایی در الکسا هستند.در این مقاله به آموزش افزایش رتبه الکسا در طراحی سایت می پردازیم .
الکسا شرکت اطلاعات وبی است که توسط شرکت بزرگ آمازون طراحی و توسعه یافته است . الکسا مسئولیت نگهداری داده ها و اطلاعات وب را مطابق با منطق نحوه اجرا بر عهده می گیرد.

الکسا وب سایت معتبر بین المللی است که آمار کاملی از رفتار های کاربران و نحوه ورود به سایت های وب در سراسر دنیا را به دست می آورد سپس این اطلاعات را آنالیز کرده و عملیات رتبه بندی خودش را انجام می دهد .رتبه بندی الکسا عددی بین 1 تا چند میلیون می باشد نزدیک تر بودن این به یک به منزله بهتر و بالاتر بودن رتبه سایت می باشد . الکسا قابلیت های زیادی برای دریافت انواع گزارشات در مورد وب سایت های متفاوت دارد .
سیستم رتبه بندی Alexa.com براساس دریافت سطح ترافیک یک وب سایت با توجه به نوار ابزار الکسا که در سیستم ها نصب شده است ، می باشد .
Alexa در سال 1996 تاسیس شد و در ابتدا فقط به داده های جمع آوری شده توسط نوار ابزار محدود بود، اما با گذشت زمان امکانات زیادی به آن اضافه شد مثلا شما می توانید با ثبت نام در الکسا به بررسی سایت تان بپردازید و اطلاعاتی در مورد طراحی سایت تان به دست آورید .
با توجه به موارد ذکر شده بالا بردن رتبه الکسا در طراحی سایت مهم است در ادامه 5 روش برای بالا بردن رتبه الکسا در طراحی وب سایت بیان شده است .

1- ارسال محتوا با کیفیت عالی و منحصر به فرد
اولین و مهمترین نکته برای افزایش رتبه الکسا نوشتن محتوای با کیفیت است که باعث بهبود ترافیک وب سایت شما می شود همچنین محتوای با کیفیت برای گوگل نیز مهم است .محتوای خوب همواره برای افزایش میزان ترافیک در طراحی سایت شما موثر خواهد بود .
همانگونه که در بالا ذکر شد رتبه الکسا به بالا بودن ترافیک سایتتان وابسته است به عبارت دیگر در صورتی که شما ترافیک بیشتری به دست آورید شانس بیشتری برای رتبه بالاتر در الکسا خواهید داشت . همچنین بالاتر بودن ترافیک سایت از موتورهای جستجو در طول زمان موجب بهبود رتبه سایتتان خواهد شد .

2-ارسال پست مهمان
این راه هم یک راه عالی برای افزایش رتبه الکسا می باشد .ارسال پست مهمان به شما کمک خواهد کرد تا لینک های زیادی به سایتتان ایجاد شود . البته در نوشتن پست مهمان محتوای با کیفیت را نباید فراموش کرد .با نوشتن مطالب خوب در عنوان پست مهمان در طراحی سایت موجب افزایش تعداد لینک ها به سایتتان شده و به تدریج تاثیر مثبت در ترافیک کلی وب سایت و رتبه بندی الکسا سایتتان خواهد داشت .
3-ارسال به طور منظم و مداوم
این روش را می توان ستون فقرات این سیستم برای افزایش رتبه الکسا دانست . ارسال مطالب منظم برای سایت قطعا به افزایش رتبه الکسای سایتتان کمک خواهد کرد . هیچ کس سایت های مرده را که دیر به دیر به روز می شوند را دوست ندارد.
هر کسی خواهان محتوای خوب و منظم می باشد و این امر موجب ترافیک سایتتان می شود .

4-قرار دادن ویجت رتبه الکسا

داشتن یک ویجت رتبه الکسا نیز به بهبود رتبه الکسا شما کمک شایانی خواهد کرد . برای این کار سایت یا وبلاگ خود را در سایت الکسا ثبت کرده و کد آن را در سایتتان قرار دهید

5-دانلود نوار ابزار الکسا
قبل از سال 1996، نوار ابزار الکسابهترین راه برای نظارت بر آمار یک سایت بود اما با گذشت زمان تغییر یافته و ویژگی های بیشتری به آن اضافه شده است ، البته هنوز هم بازدید یک نفر از سایتتان در صورتی که نوار ابزار الکسا را در مرورگر خود نصب کرده باشد موثر است و چون شما در یک روز ممکن است 10 – 20 بار از سایت خود بازدید کنید پس بهتر است این نوار ابزار را در مرورگرتان نصب کنید .نوار ابزار الکسا برای مرورگر کروم ، فایر فاکس و اینترنت اکسپلورر در دسترس می باشد.

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر در این باره و طراحی سایت در تبریز با 04133368313 تماس بگیرید .

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ