تأثیر هاست و سرور بر سئو

طراحی سایت در تبریز

همواره بحث سئو در طراحی سایت در تبریز و بهینه سازی موتور های جستجو گر از اهمیت خاصی برای مدیران وبسایت برخوردار می باشد و مدیران به دنبال راه هایی هستند تا به کمک آن بتوانند رتبه ی سایت خود را در موتور های جستجو و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهند و از این راه مخاطب بیشتری جذب کرده و به سود آوری برسند . آن ها فاکتور های مختلفی را بررسی می کنند تا تاثیرات هر موضوعی را بر روی سئوی سایت خود بسنجند ، یکی از فاکتور های اساسی که در طراحی سایت در تبریز وبهینه سازی و سئوسایت  می تواند اثر گذار باشد هاست میزبان است البته از نظر برخی از افراد هاست نمی تواند تاثیری داشته باشد .

در این مقاله دررابطه  با تأثیر هاست و سرور بر سئو در طراحی وب سایت در تبریز می پردازیم. از مواردی  که در طراحی سایت در تبریز بسیار حائز اهمیت است  بحث سرعت سایت است.از آنجا که سرعت سایت یکی از فاکتور های سئوست، هاست شما می تواند بر سئو و رتبه شما تاثیر گذار باشد.

درباره انتخاب هاست اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد.عده ای بر این باورند که ربات های گوگل، با سرعت بیشتری به هاست های خارجی می رسند.بنابراین هاست خارجی بهتر است. برخی هم فریب سریع باز شدن سایت های هاست ایرانی را می خورند. درست است که سایت هایی که روی هاست ایرانی هستند بسیار سریع تر از سایت های روی هاست خارجی باز می شوند (به عبارتی سرور های داخل کشور به دلیل نزدیکی به کاربران ایرانی از نظر فاصله، پینگ تایم پایین تری دارند)، اما این دلیل بر سرعت بیشتر این هاست ها نیست. این موضوع از دید فردی که داخل ایران است اینطور به نظر می رسد در صورتی که اگر این موضوع در خارج از کشور تست شود نتیجه مشابه ای نخواهد داشت. علت هم این است که هنگامی که داخل ایران به یک هاست ایرانی متصل شده اید به سبب نزدیکی با این شبکه و همچنین تعداد  node کمتر سریع تر به هاست متصل می شوید و سرعت بالاتری را احساس می کنید.

اما این سرعت نسبی است و گوگل این موضوع را نمی بیند! اتفاقا برعکس هاست های داخل آمریکا و آن محدوده به خزنده های گوگل نزدیکتر هستند و این موضوع برعکس جواب می دهد. اما این موضوع شما را از هاست های ایرانی نا امید نکند، چرا که سرور های گوگل در همه جای دنیا گسترده شده است و تنها در آمریکا نیست. منظور از این پاراگراف، اصلاح تفکر اشتباهی بود که شاید شما داشتید.

گوگل خود تاثیر سرعت لود شدن صفحات سایت بر بهینه سازی موتورهای جستجو و سئو را در طراحی سایت تایید و منتشر نمود و آن را به عنوان یک فاکتور موثر برای طراحی سایت و سئو و دیده شدن وب سایت در موتور جستجو در نظر گرفت .

بنابراین برای انتخاب یک هاست خوب برای طراحی سایت در تبریز باید به مواردی که درذیل بیان شده اند توجه ویژه ای کرد.

1- به خاطر سود دهی و هزینه ی کمتر از هاست رایگان استفاده نکنید .

2- اگر کسب و کار شما بسیار گسترده و بزرگ است و مدیر وب سایتی پر طرفدار و پر بازدید هستید بهتر است از از هاست های اشتراکی استفاده نکنید زیرا در آخرکار  این امر به ضرر شما تمام می شود .

3- در صورتی که مشکل مالی ندارید بهتر است از آی پی اختصاصی مخصوص به خود برای طراحی وب سایت در تبریز استفاده نمایید .

4- سعی کنید از مکانی هاست خود را تهیه و آماده نمایید که اصلا قطعی نداشته باشد و کمتر دچار مشکلات شود .

5- و در آخر این که قبل از انتخاب کردن هاستینگ خود حتما تمام جوانب امر را بسنجید و کاملا تحقیق کنید برای مشاوره رایگان در این زمینه و موارد دیگر در زمینه طراحی وب سایت در تبریز با شرکت تجارت گستر شهریار و برای  سفارش با شماره 7-35576835-041تماس بگیرید.

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ