دسته و برچسب در طراحی وب سایت

دسته و برچسب در طراحی وب سایت

در این آموزش به نحوه کار با دسته و برچسب در طراحی وب سایت می پردازیم .

دسته و برچسب ها از زیر منوهای نوشته ها می باشد . آموزش زیر منوهای دیگر را در نوشته ” نوشته ها در طراحی سایت  ” می توانید ببینید.

در طراحی سایت این امکان وجود دارد که نوشته های خود را دسته بندی کنید . برای این کار همان طور که در نوشته ” نوشته ها در طراحی سایت ” توضیح داده شد بعد از نوشتن نوشته خود ، می توانیم دسته مورد نظر خود را انتخاب کنیم .اما قبل از آن باید دسته های خود را ایجاد کنیم .

برای ایجاد دسته بر روی زیر منوی مربوطه کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود .

1

در سمت راست نام دسته خود را مینویسیم همچنین می توانیم برای دسته خود نام لاتینی (نامک) انتخاب کنیم که در نشانی ها از آن استفاده می شود . در طراحی سایت  می توانیم علاوه بر دسته زیر دسته هم ایجاد کنیم برای این کار در قسمت مادر ، مادر دسته خود را انتخاب کنید . در سمت چپ نیز تمام دسته و زیر دسته ها را نشان می دهد که با رفتن روی هر کدام امکان ویرایش  و حذف آن را داریم .

زیر منوی بعدی نوشته ها در طراحی وب سایت  ، برچسب ها می باشد برچسب ها معمولا در انتها یا ابتدای نوشته در سایت نمایش داده می شوند .

2

ایجاد و ویرایش برچسب ها هم همانند دسته ها می باشد بعد از نوشتن نوشته برای نوشته خود برچسب می نویسیم برچسب یعنی کلمات مرتبط به نوشته که می خواهیم کاربر در سایت ما با جستجوی این کلمات به نوشته ی مورد نظر ما برسد

تفاوت برچسب و دسته :

معمولا در دو حالت از برچسب ها استفاده میکنیم.

  • حالت اول وقتی است که قرار است درباره یک موضوع، چندین مطلب بنویسید، ولی تکرار این مطالب آنقدر زیاد نیست که آنها را در یک دسته بندی قرار دهید.
  • حالت دوم وقتی است که اصلا برچسبی که مد نظر دارید، به خودی خود، مناسب تبدیل به یک دسته بندی نیست. یعنی اگر 100 مطلب هم در آن برچسب ثبت کنید، باز هم اصلا جالب نیست که آن برچسب تبدیل به یک دسته بندی شود.

در بقیه موارد از دسته بندی استفاده می کنیم .

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه طراحی سایت در تبریز با شماره 04133368313 تماس بگیرید.

 

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ