سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا

طراحی سایت در تبریز

یک سیستم مدیریت محتوا (cms) برنامه کامپیوتری است که به وسیله ی آن محتوایی را با استفاده از یک رابط کاربری ایجاد و اصلاح می کند . سیستم های مدیریت محتوا کاربرد های فراوانی دارند . نمونه ای از سیستم های مدیریت محتوا ، سیستم های مدیریت محتوای وب هستند که برای پشتیبانی و درج مطالب و محتوای صفحات وب استفاده می شود.

این سیستم مدیریت محتوا ( cms ) معمولا از دو جزء اصلی تشکیل شده است :

– نرم افزار مدیریت محتوا ( CMA ) که رابط کاربری می باشد که اجازه می دهد یک کاربر حتی با تخصص محدود به اضافه کردن، ویرایش و حذف محتوا از یک وب سایت بدون دخالت یک طراح سایت اقدام کند.

– نرم افزار تحویل محتوا ( CDA ) که اطلاعات و به روز رسانی سازی ها را انجام می دهد .

سیستم  های  مدیریت محتوای فراوانی وجود دارند که با توجه به ویژگی های معروف ترین آنها که در ادامه به آن می پردازیم می توانید مناسب ترین آنها را انتخاب کنید .

1- وردپرس :

مرجع رسمی فارسی زبان این سیستم به نشانی www.wp-persian.com و مرجع اصلی آن به نشانی www.wordpress.org می باشد.این سیستم مدیریت محتوا از بزرگترین و پیشرفته ترین سیستم ها برای طراحی سایت می باشد که در کنار مزایایی آن بسیار کاربر پسند بوده و مدیریت آن ساده می باشد . همچنین به علت اپن سورس بودن آن افزونه و قالب های فراوانی برای آن وجود دارد .

2- دروپال :

دروپال  هم یک سیستم مدیریت محتوای حرفه ای می باشد که برای انواع سایت های شرکتی بزرگ و کوچک مناسب می باشد . امنیت و انعطاف پذیری دروپال ، باعث شده تا وب سایتهای معتبری همچون کاخ سفید ، ناسا و … این سیستم مدیریت محتوا  را انتخاب کنند.

3- جوملا

سیستم مدیریت محتوای جوملا هم به علت امکانات متنوع  آن امکان طراحی سایت های قدرتمندی را فراهم می کند . پشتیبانی گسترده و انجمن ها و ماژول های فراوان از مزایای این سیستم می باشد .

با استفاده از طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا امکان طراحی سایت های حرفه ای با قیمت مناسب فراهم می شود .

در طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا بعد از طراحی امکان درج محتوا و مطالب برای مشتریانی که با علم طراحی سایت آشنایی ندارند به آسانی انجام می شود و تنها در صورت داشتن آشنایی با نرم افزار WORD می توانند مطالب و محتوای خود را به تعداد نامحدود درج کنند .

اکثر افراد تصوری از مدیریت سایت نداشته و نمی دانند که چگونه به راحتی می توانند مطالب سایت خود را بعد از مراحل طراحی سایت به روز و منتشر کنند . در سایت هایی که با سیستم مدیریت محتوا نوشته نشده است  بروزرسانی سایت به سختی امکان پذیر است و نیاز به دانشی در این زمینه می باشد و بعد از طراحی سایت توسط شرکتهای طراحی سایت نیاز به فردی برای پشتیبانی سایت است . امروزه به روز رسانی مداوم سایت در کسب رتبه های بالا در گوگل نقش اساسی داشته و اگر این امکان به راحتی برای شما مهیا نباشد در بهینه سازی سایت خود موفق نخواهید بود .

در حالی که در صورت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا بعد از طراحی شما به راحتی می توانید سایت خود را پشتیبانی و مدیریت کنید . تجارت گستر شهریار ( طراحی سایت در تبریز ) بعد از اتمام مراحل طراحی و در زمان تحویل سایت آموزش رایگانی برای مشتریان تدارک دیده تا پس از آن به راحتی بتوانند سایت خود را به روز نگه دارند .در ضمن تا یک پشتیبانی رایگان شرکت تجارت گستر شهریار ( طراحی وب سایت در تبریز ) این امکان را فراهم کرده تا در هر مرحله از مدیریت سایت خود به مشکل برخوردید از راهنمایی های این مجموعه بهره لازم را ببرید .

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ