نوشته ها در طراحی سایت

نوشته ها در طراحی سایت

در این سری از آموزش طراحی سایت در تبریز به آموزش نوشته ها در طراحی سایت می پردازیم .

از مزیت های طراحی سایت امکان افزودن نوشته به تعداد نامحدود و به راحتی می باشد برای این کار در قسمت مدیریت بر روی نوشته ها کلیک کنید .

1

با کلیک روی نوشته ها منوی زیر باز می شود که شامل زیر منو های همه نوشته ها ، افزودن نوشته ، دسته ها و برچسب ها می شود .همان طور که مشخص است با کلیک روی همه ی نوشته ها ، تمام نوشته ها ی موجود در سایت را می بینیم که امکان ویرایش ، پاک کردن و نمایش هر کدام را خواهیم داشت.

3در این قسمت تمام نوشته ها با جزئیات آن ها مثل : نویسنده ، دسته ها ، برچسب ها ، دیدگاه ها و تاریخ درج مطلب را مشاهده می کنیم . با رفتن روی هر نوشته گزینه های ویرایش ، ویرایش سریع ، نمایش و زباله دان برای آن نمایش داده می شود .با کلیک روی ویرایش نوشته  محیطی همانند محیط افزودن نوشته باز می شود .

برای افزودن نوشته بر روی زیر منو مربوطه کلیک می کنیم تا صفحه ای مانند زیر باز شود

4در قسمت اول عنوان نوشته را می نویسیم در کادر پایین هم که شامل دو تب دیداری و متن می باشد متن نوشته خود را وارد می کنیم در این قسمت ابزارهایی برای ویرایش و تنظیمات مطلب وجود دارد که در هر دو قسمت دیداری و متن این ابزارها متفاوت است . درقسمت متن باید متن نوشته را با استفاده از کد های html وارد کنید و شامل ابزار هایی می باشد با انتخاب آنها تکه کد های html  را وارد متن شما می کنید. اما اگر با کدهای html آشنایی ندارید ،  می توانید از قسمت دیداری استفاده کنید در این قسمت ابزارهای مانند نرم افزار word وجود دارد که به راحتی می توانید متن خود را bold ، زیر خط دار ، چپ چین ،وسط چین و یا راست چین و… کنید .

در سمت چپ نیز در ستون با نام انتشار می توانید مطلب خود را انتشار دهید . اگر مایل به انتشار مطلب نوشته شده نیستید و می خواهید در فرصتی دیگر بعد از تکمیل کردن آن را انتشار دهید این عمل با کلیک روی ذخیره پیش نویس ، در طراحی سایت امکان پذیر است . همچنین در این قسمت امکاناتی دیگر همانند حذف نوشته ، رمز دار کردن نوشته و… وجود دارد .

در ادامه می توانید برای نوشته خود دسته و برچسب هم تعیین کنید یا برای نوشته خود تصویری شاخص قرار دهید .

علاوه  بر نوشتن متن برای متن خود می توانید عکس یا فیلم و … هم اضافه کنید برای این کار نوشته افزودن پرونده چند رسانه ای را مطالعه کنید . و به این طریق می توان یک نوشته در سایت خود وارد کنید.

زیر منو های دیگر منوی نوشته ها دسته ها و برچسب ها می باشند که برای آموزش آنها ” دسته و برچسب در طراحی وب سایت ” را ببینید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه طراحی سایت در تبریز با شماره 04133368313 تماس بگیرید.

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ