نکات مقدماتی در طراحی سایت

نکات مقدماتی در طراحی سایت

website2

نکات مقدماتی در طراحی سایت وجود دارد که رعایت آنها می تواند باعث افزایش بازدید سایت و بهینه شدن سایتتان شود در این مقاله در سایت تجارت گستر شهریار ( طراحی وب سایت در تبریز ) به بررسی این نکات می پردازیم .

انتخاب رنگ ، فونت و تصاویر مناسب میتواند موجب موفقیت یا شکست در طراحی وب سایت شما باشد . دانستن اینکه بازدید کننده ها تقریبا چه مدت بعد از بازدید از سایت شما خارج می شوند مهم است .برای اینکه بخواهید بازدید کننده های سایتتان مدت بیشتری در سایتتان بمانند و بر روی محصولات کلیک کنند باید بدانید که بازدید کننده ها به دنبال چه چیزی  در سایت شما هستند تا طراحی سایت خود را براساس آن انجام دهید . برای دانستن بیشتر این نکات این مقاله را دنبال کنید .

1- لوگوی حرفه ای:

داشتن یک لوگوی خاص که به سایت شما لینک شود .داشتن یک لوگوی حرفه ای که به صورت واضح در بالای تمام صفحات سایت شما قرار می گیرد و به صفحه اصلی سایتتان لینک شود و موجب می شود کاربران به راحتی بتواند به صفحه اصلی سایتتان بازگردند .

2- منو سایت :

از نکات مهم طراحی سایت داشتن منو یا فهرست سایت می باشد .منو سایت می تواند کاربران را به راحتی به مقصد مورد نظر راهنمایی کرده و دسترسی به قسمت های مختلف سایت را راحت تر کند.منو به صورت معمول در بالای سایت قرار می گیرد و در بعضی از سایت ها منویی هم در سمت چپ برای دسترسی به قسمت های اصلی سایت قرار می گیرد .

3- سایت تان درهم ریختی نداشته باشد :

استفاده از تصاویر برای گویایی سایت بسیار مناسب است اما استفاده بیش از حد از تصاویر ، موجب کاهش تمرکز بیننده می شود و باعث می شود مطلب اصلی سایت مورد توجه قرار نگیرد. همچنین محدود کردن لینک ها و گزینه ها در سایت به اندازه مناسب باعث نظم دادن به طراحی سایت می شود .از نکات مهم دیگر کوتاه کردن مقدار پاراگراف است .اندازه مناسب یک پاراگراف پنج تا شش خط می باشد.

4- فضای خالی در سایت :

وجود فضاهای خالی در مابین مطالب لازم است قرار دادن پشت سر هم مطالب از جذابیت سایت می کاهد . پاراگراف بندی مناسب و استفاده به جا از تصاویر در بین نوشته های طراحی وب سایت موجب خوانایی و جذب بیشتر کاربران می شود .

5- استفاده از رنگ مناسب :

استفاده از رنگ مناسب برای طراحی سایت در زیبا سازی سایت تان و جذابیت آن تاثیر به سزایی دارد . انتخاب رنگ مناسب برای یک سایت با توجه به موضوع سایت امر مهمی در جذب بازدید کننده می باشد برای مشاهده اثر رنگ بندی می توانید نمونه کار های طراحی سایت در تبریز را در سایت تجارت گستر  ببینید.

6- عکس مناسب :

یکی دیگر از نکات طراحی سایت که باید مد نظر داشت استفاده از تصاویر با کیفیت است . همچنین تصاویر سایت باید ضمن کیفیت بالا دارای حجم پایینی نیز باشند .برای این کار از ابزارهایی که وجود دارد می توانید استفاده کنید . برای اطلاع بهتر مقاله ” تصاویر در طراحی سایت ” را مطالعه فرمایید .تصاویر باید مرتبط با موضوع کلی سایت و موضوع نوشته مد نظر نیز باشد .

این تنها بخش کوچکی از نکات طراحی وب سایت می باشد ، برای آشنایی بیشتر مطالب دیگر سایت را نیز مطالعه کنید یا با کارشناسان ما برای طراحی سایت در تبریز در ارتباط باشید .

 

 

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ