وب سایت چیست؟

وب سایت چیست؟

طراحی وب سایت در تبریز
تیم برنرز لی، بنیانگذار شبکه جهانی وب، با ایجاد یک سایت در آگوست ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین طراح وب سایت در تاریخ ثبت کرد. او اولین طرح پیشنهادی خود رابه موسسه سرن در فرانسه ارسال کرد و به این وسیله درایجاد اینترنت و طراحی سایت گام اول را برداشت. وی دو سال قبل در سال 89 میلادی توانسته بود فایل Html را به مرتبه و شکل ساخت یافته تری برساند.

وب سایت چیست؟

وب سایت را می توان مکان هایی در اینترنت نامید که یک صفحه یا تعداد بیشتری از صفحات را در خود جا داده است. به عبارت دیگر به چندین صفحه در اینترنت که به هم مرتبط هستند و در مکان خاصی قرار دارند وب سایت می گویند.
وب سایت ها شامل انواع فایل ها بر روی شبکه جهانی اینترنت می باشند، که ارتباط سریع و لحظه ای با دیگرکاربران موجود در اینترنت را به راحتی فراهم میکنند، همچنین با به وجود آمدن وب سایت ها به اشتراک گذاری مطالب و فایل ها به راحتی امکان پذیر است.

محتویات یک سایت معمولا بر روی یک کامپیوتر که سرور نامیده می شود قرار می گیرد و مجموعه ای از سرورها، شبکه جهانی وب را تشکیل می دهند. هر سرور می تواند یک یا تعداد بیشتری سایت را درون خود جای دهد.
هر سرور یا کامپیوتر با یک شماره منحصر به فرد برای متمایز شدن با دیگر سرور ها مشخص می شود که ip نامیده می شود .
همان طور که گفته شد یک سایت از چندین صفحه تشکیل شده است یک صفحه سایت هم از کد های html تشکیل می شود کدهای HTML، سنگ بنای هر صفحه اینترنتی می باشد و هر سایت صرف نظر از نوع زبان برنامه نویسی ، از html ساخته می شود.
با پیشرفت روز به روز تکنولوژی استفاده از وب سایت ها رو به افزایش است به طوری که امروزه سایت ها بعد از تلویزیون مهم ترین رسانه به شمار می روند. هر چه انتظار می رود در آینده ای نزدیک سایت ها به علت مزایای بسیار ، جایگزینی برای تلویزیون ها شوند.

برای مثال بسیاری از مردم جهان دیگر روزنامه نمی خرند و از طریق وب سایت ها، آنها را مطالعه می کنند.
امروزه به راحتی می توان بسیاری از خرید ها را از طریق اینترنت انجام داد.
همچنین می توان کتاب های مورد علاقه را از طریق وب سایت ها تهیه و مطالعه کرد.
مردم می توانند بدون نیاز به سفر با هر نقطه از کره ی زمین به راحتی و از طریق بسیاری از وب سایت ها مانند Facebook.com و ابزار های چت ارتباط برقرار کنند.
همان طور که بیان کردیم در زمان حال اهمیت وب سایت و طراحی سایت روز به روز در حال افزایش است و در زندگی های روزمره ما تاثیر گذار نیز شده اند.
پس بهتر است هر چه زودتر اقدام به طراحی سایت مناسب برای خود کنید . ذکر این نکته حائز اهمیت است که برای طراحی سایت باید با متخصصان در این زمینه مشورت کرد.شرکت تجارت گستر شهریار در زمینه طراحی وب سایت در تبریز به صورت حرفه ای فعالیت می کند . برای مشاوره در زمینه طراحی سایت در تبریز و راه اندازی و طراحی سایت با 04133368313 تماس بگیرید.

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ