جلسات آموزشی حضوری رایگان

برگزاری جلسات آموزشی حضوری رایگان مدیریت سیستم مدیریت محتوای شهریار :

 

سیستم مدیریت محتوای شهریار ، با وجود کاربری آسان و قابل فهم ، اما گستردگی آن باعث شده است تا برخی مشتریان نیازمند آموزشهای اولیه بیشتری داشته باشند. ما در شرکت تجارت گستر شهریار سعی میکنیم در عین حال که شما وجود یک سیستم حرفه ای ، ایده آل و قدرتمند را بر روی وب سایت خود حس کنید ، اما راحتی و آسایش را نیز حین مدیریت وب سایت حس نمایید (اما در صورتیکه به هر دلیل نیاز به آموزش بیشتر مدیریت وب سایت داشتید ، نگران نباشید).

 

شرکت تجارت گستر شهریار برای شما پس از تحویل وب سایت ، یک ساعت جلسه آموزشی حضوری رایگان در نظر گرفته است .

 

در این جلسه حضوری ، کلیه موارد لازم جهت مدیریت وب سایت بصورت عملی آموزش داده خواهد شد .

جلسات در دفتر تجارت گستر شهریار و یا در محل مشتری برگزار خواهد شد . مشتریان ساکن شهرستان و یا مشتریانی که امکان مراجعه و برگزاری جلسه آموزشی حضوری را نداشته باشند ، جلسه آموزشی بصورت آنلاین و از طریق YahooMessenger , Skype , ooVoo و … برگزار خواهد شد که جهت انتقال کامل مطالب آموزشی به مشتری از این طریق ، زمان جلسه بیشتر از یک ساعت خواهد بود . البته با پرداخت هزینه جداگانه ، امکان اعزام کارشناس آموزشی جهت آموزش مشتریان ساکن شهرستان و خارج از تبریز ، وجود خواهد داشت .
با توجه به کاربری آسان و قابل فهم سیستم ، معمولا مشتری در یک جلسه آموزشی یک ساعته ، مدیریت وب سایت را بطور کامل خواهد آموخت . اما در صورتیکه به هر دلیل مشتری نیاز به برگزاری بیش از یک جلسه آموزشی داشت ، با پرداخت هزینه جداگانه ، جلسات آموزشی بیشتری با توجه به درخواست مشتری برگزار خواهد شد .

لطفا قبل از مراجعه جهت آموزش ، با واحد روابط عمومی جهت تنظیم وقت جلسه هماهنگ نمایید .

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ