روند انجام پروژه ها در تجارت گستر

مشاوره

ما در تجارت گستر شهریار با توجه به زمینه کاری و مسائل فنی و هنری وب سایت شما آماده ارائه انواع مشاوره در زمینه های ذیل می باشند :

  1. مشاوره اولیه در مورد لزوم یا عدم لزوم داشتن وب سایت
  2. مشاوره در نحوه انتخاب نام دامنه و سرویس میزبانی وب (وب هاستینگ)
  3. مشاوره در زمینه انتخاب سرویس طراحی وب
  4. مشاوره در بهبود رتبه سایت (Page Ranking) در موتورهای جستجو
  5. و …

 

قرارداد و نحوه پرداخت

روند تهیه و تنظیم یک قرارداد در تجارت گستر شهریار به این صورت می باشد که، ابتدا پیش فاکتور و نمونه قرارداد برحسب نیاز و درخواست مشتری برا ی ایشان تنظیم و ارسال می گردد. پس ا ز آن، همکاران ما در واحد فروش نسبت به تنظیم قرارداد اقدام نموده و آن را در دفتر تجارت گستر شهریار یا محل مورد نظر مشتری به امضاء طرفین می رسانند. پس از انجام موارد فوق واحد طراحی وب بر اساس برنامه زمان بندی مشخص شده در قرارداد نسبت به انجام کار اقدام می نماید. در قرارداد طراحی وب و نصب سیستم مدیریت محتوا و پورتال(CMS & Portal)، کلیه موارد مورد نیاز از قبیل مشخصات وب سایت، تعهدات طرفین، نحوه پشتیبانی از محصول، شرایط گارانتی خدمات و همچنین جریمه تاخیر در تحویل کار پیش بینی و قید شده است. نحوه پرداخت مبلغ قرارداد به شرح ذیل می باشد :

  1. ۴۰ درصد از مبلغ کل به صورت پیش پرداخت
  2. ۴۰ درصد از مبلغ کل پس از مشاهده و تایید نهایی پیش طرح
  3. ۲۰ درصد از مبلغ کل پس از تکمیل موضوع قرارداد و تایید مشتری

 

اجرای پروژه

روند انجام یک پروژه طراحی وب (Web Design Project) خواه استاتیک (Static Website)، فلش (Flash Website) و یا سیستم مدیریت محتوا و پورتال (CMS & Portal) در تجارت گستر شهریار ابتدا با مطالعه و تحقیق در مورد هر پروژه آغاز می گردد. با مشاهده سایت های مختلف در زمینه کاری مشتری و آنالیز هر یک از آنها توسط تیم فنی و هنری بخش طراحی، ابتدا نکات مثبت و منفی هر یک بررسی شده و با در نظر گرفتن سلایق و ایده های مشتریان سعی می شود در انتها سایتی کارآمد و مفید ایجاد گردد. بنابراین تعیین زمان تحویل و امکانات پروژه قبل از نیازسنجی ، اشتباه بوده که متاسفانه بعضا گروه ها و شرکت ها جهت جذب مشتری آن هم به هر قیمتی ، مرتکب این اشتباه میشوند .

 


کنترل در روند اجرا توسط بخش هنری و تعامل با مشتری

تجارت گستر شهریار در انجام پروژه های طراحی وب (Web Design Projects) خود از سیستم منحصر به فردی استفاده می کند. به این ترتیب که در کنار تیم فنی طراحی وب، شامل تیم برنامه نویسی و طراحی وب، نظارت مستمر تیم هنری نیز وجود دارد و مشتریان از طریق کنترل پنل مدیریت پروژه در هر لحظه به وضعیت پیشرفت پروژه طراحی وب خود و بخش های آماده شده دسترسی خواهند داشت و نظرات مفید ایشان در تولید محصول نهایی نقش موثری ایفا می کند.

 

ورود اطلاعات اولیه وب سایت

با توجه به سرویس انتخابی طراحی وب، هر یک از سایت های طراحی شده بنا به شرایط ذکر شده در قرارداد خود می توانند از سرویس ورود اطلاع ات اولیه (Data Entry) استفاده کنند. این سرویس به کاربرانی که تجربه کمتری در زمینه ایجاد وب سایت دارند کمک می کند تا یک الگوی اولیه مناسب و صحیح برای وارد کردن اطلاعات خود در آینده داشته باشند.

 

آموزش

تجارت گستر شهریار موظف به آموزش یک نفر با معرفی مشتری می باشند و این آموزش شامل مواردی می شود که در آخر کاربر توانایی این را خواهد داشت تا براحتی مدیریت وب سایت خود را بر عهده بگیرد.

 

علاوه بر آموزش آنلاین ، مشتری می تواند از طریق ایمیل نیز راهنمایی های لازم را در هر زمانی کسب نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جلسات حضوری رایگان اینجا کلیک نمایید

 

پشتیبانی

وب سایت مشتری از یک سال پشتیبانی در زمینه صحت عملکرد برخوردار خواهد بود و در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم مدیریت محتوای وب سایت در این بازه زمانی، تجارت گستر شهریار ظرف ۴۸ ساعت موظف به عیب یابی و رفع آن می باشند.در زیر برخی از انواع روش های پشتیبانی شرکت ذکر شده است :

  1. پشتیبانی آنلاین با اعضای بخش پشتیبانی (Online Chat)
  2. پشتیبانی آنلاین از طریق بخش تیکتینگ ( بزودی )
  3. پشتیبانی تلفنی در تمام ساعات شبانه روز
  4. پشتیبانی از طریق Email و تکمیل و ارسال فرم پشتیبانی
جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ