طراحی وب سایت سفارشی

طراحی وب سایت سفارشی

برای طراحي وب سایت سفارشي ، وب سايت کاملاً با توجه به نيازها و قابليت هاي مورد نظر شما طراحي و اجرا مي شود . بنابراين مي بايست ما درک درستي از خواسته هايتان داشته باشيم، اين کار از طريق سرويس تجزيه و تحليل رايگان نيازهاي شغلي انجام مي پذيرد. با استفاده از اين سرويس ما نيازهاي دقيق شما را به صورت حضوري و غير حضوري برآورد کرده و گزارش نتايج تجزيه و تحليل ها به همراه نظرات مشاوره اي کارشناسان بصورت رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد. اين گزارش شامل طرح هاي پيشنهادي براي تهيه نرم افزارهاي کاربردي تحت وب و خدمات مورد نياز همراه با برآورد زمان و هزينه ها مي باشد.

برای انتقال نیازهای خود و دریافت طرح اولیه وب سایت می توانید  در خواست تشکیل جلسه در دفتر کار شما یا در دفتر مرکزی تجارت گستر  را بدهید و درک نیاز و خواست شما و تهیه طرح اولیه (پروپوزال) جامع وب سایت از طرف ما در عرض حداکثر 48 ساعت و ارائه آن در جلسه ای مجدد به همراه ارائه شفاهی و پاسخگویی به سوالات.

لازم به یادآوری است که عملیات تجزیه و تحلیل نیاز های شغلی، رایگان انجام می پذیرد و هیچ گونه اجباری برای فروش از جانب ما نخواهد بود. شایان ذکر است تجزیه و تحلیل فرایندهای تجاری و محاسبه نیازهای شرکت شما حتی با وجود عدم تمایل برای اجرای طرح، کار جالب و مفیدی برای شرکت شما خواهد بود.

درخواست تهیه طرح اولیه (غیر حضوری)

 

 مراحل کار در طراحی سفارشی وب سایت به صورت خلاصه در دیاگرام زیر آورده شده است:

 

 

 

 

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ