فرش ابریشم

نام شرکت :

فرش ابریشم

زمینه فعالیت :

گروه شرکتهای فرش ابريشم در سال ۸۲ بنيانگذاري گرديد و با جديد ترين دستگاههاي روز دنيا توليد فرشهاي ۵۰۰ و ۷۰۰ شانه را آغاز نمود با توجه به تقاضاي بازار و هدف عرضه بهترين و به روز ترين محصولات ، مجموعه در سال ۱۳۸۶، واحد جديد فرش پنجاه رنگ ابريشم و چندين سالن بافندگي و نمايشگاه بزرگ جهت رفاه مشتريان احداث نموده و سالانه با خريد مدرنترين دستگاههاي بافندگي با ظرفيت توليدي خود افزود حاصل تلاشهاي شبانه روزي مديران و مسئولان اين مجموعه تجاري و توليدي در اين مدت كوتاه و در اختيار داشتن انواع ماشين هاي بافندگي CRX700 ، HCP ده رنگ از كمپاني واندويل با ظرفيت توليد روزانه ۴۰۰۰ متر مربع انواع فرش اكروليك ، گليم فرش، و پلي استر در تراكم هاي ۱۲۰۰ ، ۱۵۰۰ ، ۲۵۵۰ ، ۳۰۰۰ مي باشد. اين مجموعه براي پيشبرد اهداف خود دست از تلاش مستمر برنداشته و هم اكنون نيز در حال احداث خط توليد فرشهاي ۱۰۰۰ شانه , ۱۲۰۰شانه ميباشد.

مشخصات فنی :

این وب سایت توسط سیستم پرتال و مدیریت محتوای شرکت تجارت گستر شهریار ( طراحی وب سایت در تبریز ) طراحی، پیاده سازی و اجرا گردیده است. در طراحی این سایت از آخرین و پیشرفته ترین سیستم های استفاده گردیده است.

این سایت ، در عین استفاده از ظاهر زیبا از لحاظ بهینه سازی و سئو در تبریز نیز روی این سایت کار شده است .دارای صفحات درباره ما ، تماس با ما ، مکان ها در نقشه ، گالری تصاویر و .. می باشد.

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ