آتلیه طراحی بوم

نام شرکت :

آتلیه طراحی بوم

زمینه فعالیت :

هسته اولیه آتلیه معماری بوم در سال 1385 با تشکیل گردیده است و از همان زمان فعالیت رسمی خود را که ماهیت خدماتی دارد به عنوان مشاور، پیمانکار و سازنده حقوقی آغاز نمود.

شرکت باغ و مان معماری (به اختصار بوم) از بدو تأسیس به ارائه خدمات مهندسی ساختمان پرداخته و همزمان به ساخت و ساز ساختمان به صورت مالکیتی و پیمانی اشتغال یافته است. به تدریج فعالیت شرکت در شاخه‌های تخصصی معماری و سازه توسعه یافته و اکنون با تکیه بر بیش از یک دهه تجربه و با بهره‌گیری از توانایی متخصصین ممتاز و اساتید دانشگاهی، تمامی سعی خود را بر ارائه خدماتی جـامع، با کیفیت و دوستار محیط زیست، معطوف نموده است.

مشخصات فنی :

این وب سایت توسط سیستم پرتال و مدیریت محتوای شرکت تجارت گستر شهریار ( طراحی وب سایت در تبریز ) طراحی، پیاده سازی و اجرا گردیده است. در طراحی این سایت از آخرین و پیشرفته ترین سیستم های استفاده گردیده است.

این سایت از طرح گرافیکی زیبایی برخوردار بوده و از رنگ بندی متناسب با زمینه فعالیت نیز برخوردار است . این سایت شامل صفحات مقالات ، پروژه های انجام شده ، خدمات ، گالری تصاویر ، اخبار به روز ، درباره ی ما و تماس با ما و… می باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ