ولید کردن قالب

ولید کردن قالب

طراحی سایت در تبریز

در سئو و بهینه سازی  همیشه اختلاف نظراتی وجود دارد این اختلافات باعث بروز اشتباهات فراوانی می شود مثلا بسیاری از مدیران با انجام کارهایی فکر میکنند که سایت خود را سئو کردند و انتظار دارند که کاربران از موتورهای جستجو وارد سایتشان شوند اما این انتظار تا ابد باقی می ماند .

بسیاری از ترفند ها هم قبلا مورد استفاده قرار میگرفت و تاثیر خوبی روی سایت داشت اما به دلیل تغییر الگوریتم ، و بالا رفتن هوش موتور های جستجو  این ترفندها دیگر کم رنگ شده و تاثیر بسزایی در افزایش سئو و بهینه سازی در طراحی سایت ندارد.

از جمله مواردی که در مورد آن اختلافاتی وجود دارد ولید یا استاندارد کردن قالب در طراحی وب سایت است. برای بررسی ولید بودن سایت خود به آدرس https://validator.w3.org/ مراجعه کنید .بعد از وارد کردن آدرس سایت ارور های موجود در سایت و راه حل برطرف کردن آنها را مشاهده می کنید .

بسیاری بر این عقیده اند که اگر قالب خود را ولید کردند دیگر مشکلی وجود ندارد و قالب به طور کامل بهینه شده است و باعث افزایش سئو سایت می شود.

عده ای دیگر بر این باورند که ولید کردن کدهای قالب هیچ تاثیری در سئو و بهینه سازی سایت ندارد.تمامی باورهایی که مبنی بر مهم بودن ولید بودن در سئو بودن قالب در طراحی وب سایت  وجود دارد اشتباه است و منشا آن دانش کم از علم سئو میباشد. ولید کردن فقط برای ظاهر سازی سایت هست نه برای بهینه سازی سایت .امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، گوگل می تواند تمام کدها را با هرفرمتی که هست به صورت کامل شناسایی کند و بخواند. و امروزه دیگر ولید کردن تاثیری در رنک گوگل و بهینه کردن طراحی سایت ندارد.

اما برخی از مشکلات کدنویسی موجود در قالب ها ناشی از اشتباهات بزرگ میباشد.به طور مثال بسته نشدن تگ body اشتباه کوچکی نیست ومی تواند تاثیرات بسیار زیادی در قالب داشته باشد.

از جمله ارورر های متداول w3  میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
استفاده از id بیش از یکبار در قالب : اگر می خواهید بیشتر از یک بار از یک خصوصیات  استفاده کنید باید از کلاس استفاده کنید.

</div> اضافی در قالب : با توجه به خطی که در ارور نشان داده می شود </div> اضافی را پاک میکنیم
عدم تعریف alt برای عکس ها –تعریف alt   برای عکس ها می تواند تاثیری بسزایی برای سئو سایتتان داشته باشد.
استفاده نادرست از <br />

</a> اضافی در قالب (بسته شدن تگ a در صورتی که اصلا باز نشده است )

و…

به طور کل می توان گفت ولید کردن قالب به طور مستقیم در سئو سایت نقشی ندارد ولی به طور غیر مستقیم تاثیر گذار است  , زیرا  استاندارد کردن کدهای قالب باعث افزایش سرعت لود میشه که سرعت لود یکی از عوامل مهم در سئو هست .
و اگر شما تخصص کافی در این زمینه ندارید بهتر است سایت خودتان را به یک شرکت طراحی وب سایت بدهید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد شرکت تجارت گستر شهریار در زمینه بهینه سازی و طراحی سایت در تبریز دارای تجربه بسیار خوبی در این زمینه می باشد.

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ