اصول طراحی سایت

اصول طراحی سایت

طراحی سایت در تبریز

در طراحی سایت نکات زیادی باعث می شود یک سایت محبوب شده و به طبع آن بازدید آن افزایش یابد . یکی از این عوامل طرح گرافیکی سایت می باشد که در جذب بازدید مهم می باشد .در طرح گرافیکی سایت توجه به نکات زیر ضروری می باشد .

1- حجم تصاویر :

حدالامکان باید از تصاویر با حجم و اندازه کم استفاده کرد استفاده  از تصاویر با حجم بالا موجب کاهش سرعت سایت شده و پایین آمدن سرعت لود صفحه موجب هدر رفتن زمان بازدید کننده میشود . بازدید کنندگان عموما انتظار دارند در کمترین زمان ممکن به اطلاعات خواسته شده برسند.

این کار موجب ترک سایت شما توسط بازدید کنندگان شده و از آن جایی که زمان ماندن یک بازدید کننده در سایت  در رتبه بندی  در گوگل تاثیر زیادی دارد ، تاثیر منفی در سئوی سایتتان دارد .

2- رنگ بندی سایت:

یکی از اصول بسیار کلیدی در طراحی وب سایت ، توجه به رنگ بندی صفحات و استفاده از رنگ های مکمل و ترکیبی مطلوبی است که کاربران بتوانندبه سهولت به مشاهده مطالب در آن بپردازند مثلا استفاده از رنگ های بسیار تیره در پس زمینه سایت علاوه بر ناخوانی موجب خستگی چشم شده و در نتیجه باعث از دست دادن بازدید کننده می شود . در انتخاب رنگ سایت باید به زمینه کاری سایت هم توجه شود .

3- تصاویر متحرک:

حد الامکان سعی کنید از تصاویر متحرک و چشمک زن در طراحی وب سایت تان کمتر استفاده کنید طبق تحقیقات انجام شده استفاده از این گونه تصاویر برای بازدید کننده آزار دهنده خواهد بود .

4- فونت :

انتخاب فونت نیز در طراحی وب سایت از موارد مهم می باشد که توجه به آن نباید فراموش گردد . بهتر است همواره از فونت های ساده و اندازه های استاندارد در طراحی وب سایت استفاده شود .

5- مرورگر ها :

ظاهر یک سایت در مرورگر های مختلف ممکن است متفاوت باشد بنابراین باید در مراحل طراحی وب سایت ، سایت را در مرورگر های مختلفی تست کنید و آن را برای تمامی مرورگرها بهینه نمایید .

6- ریسپانسیو :

یکی دیگر از اصول طراحی سایت که در سئو سایت شما نیز حائز اهمیت می باشد ریسپانسیو بودن آن می باشد یعنی سایتتان در صفحه نمایش ها با ابعاد متفاوت به درستی نمایش داده شود و نیازی به اسکرول کردن در هنگام مشاهده سایت نباشد .

با رعایت این نکات ونکاتی دیگر از این دست می توانید موجبات افزایش بازدید سایتتان را فراهم کنید.

برای آشنایی بیشتر درباره ی این نکات نمونه کارهای ما در  طراحی سایت در تبریز را مشاهده کنید .

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ