دلایل استفاده از سایت اختصاصی برای توسعه کسب و کار

چرا باید برای توسعه کسب و کارمان از سایت اختصاصی استفاده کنیم؟

در دنیای مدرن امروز، فرقی ندارد که چه خدمات یا محصولی را به مردم ارائه می‌کنید؛ کار و حرفه شما هرچه که باشد نیاز دارید تا برای توسعه کسب و کارتان، حضوری پررنگ در اینترنت داشته باشید. مزیت حضور در شبکه جهانی وب این است که دیگر مشتریان شما مربوط به یک خیابان یا یک شهر خاص نیستند، بلکه شما با جامعه‌ای به جمعیت دنیا روبرو هستید که می‌توانند مشتریان احتمالی شما باشند.

اولین قدم برای حضور در اینترنت طراحی سایت است. برای طراحی سایت می‌توانید از سرویس دهنده های عمومی مانند وردپرس یا جوملا به راحتی استفاده کنید، اما اگر هدف‌های بزرگتری در چشم انداز آینده خود دارید و می‌خواهید تا همگام با پیشرفت تکنولوژی کسب و کارتان را هم ارتقا دهید، باید به سراغ طراحی اختصاصی سایت بروید.

 

از آنجایی طراحی سایت به صورت اختصاصی دقیقا بر مبنای نیازها و خواسته های شما انجام می‌شود،می‌توانید دقیقا آنطور که می‌خواهید با کاربران که مشتریان بالقوه شما هستند در ارتباط باشید. در واقع با طراحی سایت به صورت اختصاصی شما سرویس‌ها، خدمات و یا محصولات خود را دقیقا آنطور که می‌خواهید به مخاطبانتان معرفی می‌کنید و کاربران سایتتان را راحت تر به سمت هدفی که مدنظر شماست راهنمایی می‌کنید؛ اما در سایت های به اصطلاح “معمولی” ، شما باید اهدافتان را در قالب آنچه در اختیارتان قرار گرفته بیان کنید.

یکی از اصلی‌ترین هدف های یک سایت، دیده شدن توسط کاربرانی است که به دنبال یک سرویس یا یک محصول خاص هستند و برایشان در ابتدا فرقی نمی‌کند وارد چه سایتی می‌شوند. برای دیده شدن یک سایت باید بر روی سئو آن تمرکز کرد. عموما سایت های معمولی، ابزارهای متنوعی را برای سئو ارائه می‌کنند، اما مشکل اصلی این تنوع این است که مدیران وبسایت را سردرگم می‌کند و می‌تواند زمان که ارزشمندترین فاکتور یک کسب و کار است را در راستای کاری غیر ضروری تلف کند. یکی از بهترین مزایای طراحی اختصاصی سایت، وجود ابزار سئو هدفمند است که سازگاری با گوگل را به طور اختصاصی برای اهداف وبسایت، در اختیار مدیران وبسایت قرار می‌دهد.

 

علاوه بر این، طراحی اختصاصی سایت شما را از نظر ساختار،ظاهر و عامل کاربرمحوری از سایر رقبا متمایز می‌کندو جزئیاتی کاملا واضح و شفاف را به کاربران نمایش خواهد داد؛ چراکه تمامی ایتم‌های پراهمیت کسب و کار شما به صورت تخصصی و اختصاصی فقط برای قشر هدف شما طراحی شده‌اند.

در سایت های معمولی برای اجرای هر فرمانی به جز نمایش صفحات بر روی سایت، شما نیاز به پلاگین‌ها یا ماژول‌های طراحی دارید که این مسئله از نظر فنی، به سایت شما از نظر سرعت بارگذاری لطمه می‌زند، اما در سایت هایی که به طور اختصاصی طراحی شده‌اند، فرامین جانبی، بخشی از بدنه وجودی وبسایت هستند و به صورت یکپارچه با کل سایت عمل می‌کنند؛ در نتیجه در بحث سرعت که یکی از مهمترین مقوله‌های طراحی سایت است، به نسبت سایر رقبا عملکرد بهتری خواهید داشت.

عموما هکرها، کدهای مخرب را بر مبنای ساختارهای پرکاربرد وبسایت های جهان می‌نویسند تا بتوانند احتمال موفقیت خود را افزایش دهند. یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت به صورت اختصاصی، تمایز کدهای سایت به نسبت سایت های معمولی است که تفاوتی واضح و بزرگ را در زمینه‌ی امنیت وبسایت، بین سایت های معمولی و سایت اختصاصی شما خواهد داشت.

برای راه اندازی یک سایت شما بسته به نیازتان می‌توانید از سایت های معمولی یا سایت های اختصاصی استفاده کنید، اما اگر از ابتدا برای توسعه کسب و کارتان برنامه‌ریزی کرده‌اید، پیشنهاد ما طراحی سایت اختصاصی است چراکه شما را  چه از نظر ظاهری و کاربری و چه از نظر فنی و ساختاری، از سایر سایت های رقیب، متمایز می‌کند.

 

 

 

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ