ساخت فهرست و تنظیم منوها

ساخت فهرست و تنظیم منوها

 

در این آموزش نحوه ساخت فهرست و تنظیم منوها برای طراحی سایت را با هم بررسی می کنیم.
در قسمت مدیریت گزینه ای به نام نمایش وجود دارد در زیر منو این گزینه ، گزینه فهرست ها وجود دارد البته در صورتی که قالب شما از فهرست ها پشتیبانی کند در غیر اینصورت چنین گزینه ای موجود نیست.

طراحی سایت در تبریز

در طراحی وب سایت برای ساخت فهرست ابتدا باید بعد از ورود به بخش فهرست ها یک نام دلخواه برای فهرست وارد کنید، مانند منو اصلی سپس روی ساخت فهرست کلیک کنید .

طراحی وب سایت در تبریز

بعد از ساخته شدن فهرست برگه ها و دسته بندی های ایجاد شده در سایت را می توانید در ستون سمت راست ببینید، که عموما دارای چهار گزینه ( برگه ها ، پیوند ها ، دسته ها ، نوشته ها) می باشد در حالت پیش فرض برگه ها دیده میشوند که با کلیک روی نام هر دسته محتویات آن را نمایش می دهد.

برگه ها : در قسمت برگه ها شما می توانید برگه هایی که تا به حال ایجاد کردید را ببینید که دارای ۳ تب ( زبانه ) است ، تازه ترین ها ، همه ، جست و جو که همان طور که مشخص است تازه ه ترین برگه ها یا همه برگه ها را مشاهده کرد یا به جستجو در برگه ها پرداخت.

نوشته ها : قسمت نوشته ها هم مانند برگه ها می باشد .

دسته ها : دسته ها شامل کل دسته بندی های سایت می باشد که برای قرار دادن دسته بندی خاصی در منو به کار می رود.

پیوندها : اگر مایل باشید تا یک لینک دلخواه را در سایتتان از طریق منو نمایش دهید باید از این گزینه استفاده کنید.

 

در سمت چپ شما می توانید منوهای سایت خودتان را مشاهده کنید در این قسمت نشان می دهد که سایت شما قابلیت پشتیبانی از چند منو را دارد و مکان آنها را نیز می توانید مشاهده کنید .

برای افزودن یک برگه ، نوشته ، دسته یا پیوند دلخواه به منو بر روی تیک گزینه دلخواه کلیک و سپس بر روی دکمه افزودن به فهرست کلیک کنید.بعد از افزودن آیتم های دلخواه به فهرست می توان با Drag & Drup  آن ها را جا به جا کنید.هم چنین اگر بخواهید تا مثلا یک آیتم زیر مجموعه آیتم دیگری شود کافی است با ماوس زیر منوی مربوطه را اندکی به سمت چپ بکشید.

طراحی سایت در تبریز

بعد از انتخاب آیتم ها و قرار دادن آنها در جای درست خود باید مکان فهرست مورد نظر خود را هم انتخاب کنید .

4

 

همان طور که مشخص است در صورتی که بخواهیم با ایجاد برگه ، آنها به صورت پیش فرض به فهرست اضافه شوند باید تیک این قسمت را بزنیم . در قسمت بعد هم مکان فهرست خود را در سایت مشخص می کنیم . به عبارت دیگر بعد از ساخت هر فهرست تیک مکانی از سایت که می خواهیم فهرست در آنجا قرار گیرد را علامت می زنیم.

برای  راهنمایی و مشاوره بیشتر در زمینه طراحی سایت در تبریز و طراحی وب سایت در تبریز با شماره 04133368313  تماس بگیرید.

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33355073

از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:

    09145269199

× مشاوره رایگان از طریق واتساپ