نحوه تنظیمات Outlook جهت اتصال به ایمیل هاست

در این راهنما نحوه تنظیمات نرم افزار مدیریت ایمیل OUTLOOK برای اتصال به ایمیل شما در هاست ارائه می شود.

1 – ابتدا نرم افزار OUTLOOK را باز کنید و در منوی File بر روی گزینه Add Account کلیک کنید تا صفحه زیر نمایش داده شود :

 

همان طور که مشاهده می کنید در این صفحه گزینه Manual Setup or additional types را انتخاب کنید و بر روی دکمه Next کلیک کنید.

2 – در صفحه بعد همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید گزینه POP or IMAP را انتخاب و بر روی دکمه Next کلیک کنید.

 

 

3 – در صفحه بعد همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود باید اطلاعات ارتباط و ایمیل خود را وارد کنید که در زیر توضیح داده می شود :

 

 

Your Name :   در این قسمت نام صاحب امتیاز ایمیل را وارد کنید ( نام نمایشی برای این ایمیل در برنامه )

Email Address :  آدرس کامل ایمیل خود که در سی پانل ایجاد کرده اید را وارد کنید مانند info@domain.com

Account Type : در این بخش گزینه IMAP را انتخاب کنید.

Incoming mail server : در این بخش ایمیل سرور اکانت خود را وارد کنید مانند mail.domain.com  ( به جای domain.com باید آدرس دامنه خود را جایگزین کنید )

Outgoing mail server : در این بخش ایمیل سرور اکانت خود را وارد کنید مانند mail.domain.com  ( به جای domain.com باید آدرس دامنه خود را جایگزین کنید )

User Name : در این قسمت آدرس کامل ایمیل خود که در سی پانل ایجاد کرده اید را وارد کنید مانند info@domain.com

Password : پسورد انتخاب شده هنگام ایجاد ایمیل در سی پانل را در این بخش وارد کنید.

نکته : گزینه Remember Password را علات بزنید.

نکته : گزینه Require logo using Secure Password Authentication را علامت نزنید.

 

4 – پس از وارد کردن مشخصات فوق دکمه More Settings فعال می شود ، روی ان کلیک کنید سپس در زبانه دوم یعنی Outgoing Server مانند تصویر زیر گزینه های My outgoing server(SMTP) requires authentication و Use same settings as my incoming mail server را علامت بزنید ( فعال شوند )

5 – بر روی زبانه سوم بخش More Settings یعنی Advanced کلیک کنید و تنظیمات پورت ها را به صورت زیر انجام دهید. پورت SMTP بر روی 587 و پورت IMAP بر روی 143 تنظیم شود.

6 – در تب Advanced گزینه Use the following type of encrypted connection را بر روی Auto قرار دهید ( مهم )

7 – اکنون بخش More Setting را ذخیره کنید و در پنجره اصلی بر روی دکمه Next کلیک کنید تا تست اتصال و ارسال نامه آزمایشی انجام شود.

در صورتی که در بخش اتصال یا ارسال نامه آزمایشی با خطا مواجه شدید موارد زیر را بررسی کنید :

1 – دقت کنید آدرس ایمیل در بخش Username صحیح وارد شده باشد
2 – دقت کنید پسورد ورود به ایمیل در بخش Password صحیح وارد شده باشد.
3 – بررسی نمایید سرویس دهنده خدمات اینترنت یا ISP شما پورت 587 یا 143 را مسدود نکرده باشند.
4 – دقت کنید گزینه Require logo using Secure Password Authentication را علامت نزده باشید.

 

جلسه مشاوره ی رایگان

یک جلسه مشاوره ی رایگان مهمان ما باشید.

در این جلسه تمام نیازهای شما را بررسی میکنیم.

کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم ها را با هم بگیریم.

با ما تماس بگیرید:

041-33368313

09120648210